چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۸۵ - ۰۵:۵۴
۰ نفر

با شروع جام جهانی اخبار حاشیه آن هر روز بیشتر و جذاب‌تر می‌شود، حاشیه‌هایی که گاهی از متن مسابقات هم جذاب‌تر می‌شوند.

بازار شایعه و تکذیب در اردوی تیم ملی سوئد

 وقتی روزنامه های سوئدی خبر از درگیری دو بازیکن این کشور را فاش کردند سرمربی سوئد بلافاصله این خبر را تکذیب کرد.

به نوشته روزنامه های محلی بعد از دیدار تیم ملی این کشور و ترینیداد توباگو درگیری بین اولون ملبرگ و فردی لیوندبرگ صورت گرفته است اما لارس لاگرباک این خبر را تایید نکرد.

سوئد در اولین بازی خود در مرحله مقدماتی مقابل تیم ده نفره ترینیداد توباگو به تساوی بدون گل رسید و این موضوع باعث شد انتقادات زیادی نسبت به نحوه بازی تیم سوئد صورت بگیرد. تیم سوئد روز پنج شنبه این هفته در دومین دیدارش به مصاف پاراگوئه می رود.

تقدیر فیفا از داوران جام جهانی

با گذشت 5روز از رقابت های جام جهانی داوران هجدهمین دوره این جام با قضاوت های خوب خود تحسین مقامات فیفا را برانگیخته اند.

مارکوس سیگلر مدیر بخش ارتباطات فیفا در این باره گفت: «عملکرد داوران تاکنون مطلوب بوده اگرچه هنوز مسائل کوچکی وجود دارد که باید بهبود یابد.»

البته اظهارات سیگلر در حالی بیان می شود که در دیدار ژاپن و استرالیا به هنگام به ثمررسیدن گل ژاپن دو بازیکن این تیم روی دروازه بان استرالیا مرتکب خطا شدند و عصام عبدالفتاح داور مصری این بازی از این حادثه آشکار به سادگی گذشت.

آمریکا از جام جهانی حذف می شود

شکست تحقیرآمیز آمریکا مقابل تیم جمهوری چک مطبوعات این کشور را وادار کرد تا به طور همه جانبه تیم ملی این کشور را مورد انتقاد قرار دهند.آنها عقیده دارند بعد از این باخت وضعیت صعود آمریکا به دور بعدی کاملا در پرده ابهام قرار گرفته است.

روزنامه های واشنگتن پست با تیتر «همه چیز افتضاح بود» به استقبال این شکست رفت. آمریکا که در تازه ترین رده بندی فیفا در رتبه پنجم قرار گرفته در بازی بعدی باید به مصاف تیم ایتالیا برود که در بازی اول خود با دو گل مقابل غنا به پیروزی رسیده بود. در صورت پیروزی ایتالیا، آمریکا از دور رقابت ها حذف خواهد شد.

لیپی در قلب ایتالیایی‌ها

لیپی خوشبخت ترین مربی حال حاضر دنیاست. تیم او که علیرغم بحران های زیاد پا به مسابقات جام جهانی گذاشت، با پیروزی قاطع دو بر صفر گام بلندی را برای صعود به دور بعدی برداشت.

او در مورد بازی تیمش گفت: «همانطور که انتظار داشتیم برنامه های تیمی اجرا شد و به دلیل تجربه بازیکنان خود توانستیم به پیروزی برسیم.»

وی در ادامه افزود: «ما موقعیت های زیادی را در این بازی از دست دادیم و باید به گلهای بیشتری می رسیدیم.»

وی در پایان گفت: «غنا تیم سخت کوشی بود که برای سایر حریفان خطرساز خواهد شد.»لیپی برای اولین بار است که هدایت تیم ملی را در جام جهانی برعهده دارد. او اگر بتواند ایتالیا را به مقام قهرمانی جهان برساند در قلب میلیونها ایتالیایی جای خواهد گرفت و مردم این کشور تا مدت ها او را ستایش می کنند.

کد خبر 341

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز